English for

Customer service


4 - miesięczny kurs online dedykowany specjalistom ds. obsługi klienta, pracownikom call centre, wszystkim osobom chcącym usprawnić swoją komunikację w języku angielskim z klientem zewnętrznym, i KLIENTEM WEWNĘTRZNYM. Celem kursu jest poznanie słownictwa, struktur gramatycznych kluczowych w procesie obsługi klienta, nabycie umiejętności i praktyki dzięki prowadzeniu rozmowy biznesowej z klientem, ćwiczeniu w trakcie kursu praktycznych spotkań czy wymiany korespondencji z klientem.

Zajęcia w formie szkolenia – łączące część teoretyczną z praktyczną, z różnorodnymi dyskusjami, udziałem w symylacjach rozmów z klientem, próbkami sorespondencji mailowej z wymagającym klientem. Kurs prowadzony w małych grupach , aby zapewnić możliwość swobodnej konwersacji i praktyki w użyciu języka (grupy do 6 osób).

Każdy uczestnik otrzymuje materiały obejmujące treści przekazywane w trakcie szkolenia:

  • Prezentacje
  • Lista słówek z przykładami zastosowań
  • Feedback trenera

Poziom kursu: B1 i B2 (2 osobne kursy)
Gdzie: Online (zoom)
Kiedy: Kurs trwa 4 miesiące - 4 spotkania w miesiącu (po 60 minut). 350 PLN brutto miesięcznie, całościowy koszt kursu (4 miesiące) – 1400 PLN brutto.

Zakres

kursu


Temat Czas trwania Zakres tematyczny
Rola, zadania i wyzwania w procesie obsługi klienta 2h Moje zadania w obsłudze klienta; Kompetencje dobrego specjalisty ds. obsługi klienta; Klient zewnętrzny, a klient wewnętrzny - czy sa jakieś różnice; Rola naszego nastawienia w procesie obsługi klienta.
Elevator pitch 2h Elementy skutecznej autoprezentacji; Autoprezentacja - jak się przygotować; Typowe zwroty wykorzystywane w autoprezentacji; Autoprezentacja w praktyce
Nawiązanie kontaktu z klientem 2h Przygotowanie do spotkania; Różne formy kontaktu - podobieństwa i różnice; Typowe zwroty i słownictwo używane w nawiązywaniu kontaktu z klientem w zależności od formy kontaktu (f2f, telefon, mail, VC); Rozmowa w czasie spotkania online vs offline.
Badanie potrzeb klienta 2h Początek spotkania - przywitanie się, small talk, pierwsze wrażenie; Analiza potrzeb i motywacji klienta; Przewodnik zadawania pytań; Proponowanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb
Dopasowanie komunikacji do klienta 4h Charakterystyka i zachowania różnych typów klientów; Zachowania i typowe zwroty dopasowane do klienta; Rozmowa z klientem niedopuszczającym do głosu - symulacje; Klient "pod linijkę" - jak odpowiadać na jego pytania - symulacje; Jak dojść do głosu przy duszy towarzystwa - symulacje; Jak rozmawiać z klientem milczkiem - symulacje.
Radzenie sobie z obiekcjami 2h Rodzaje obiekcji; Metody radzenia sobie z obiekcjami klientów; Argumentacja - burza mózgów obiekcji waszych klientów; Wypracowanie argumentacji na obiekcje Waszych klientów
Umiejetności komunikacyjne w różnych formach kontaktu 2h Podobieństwa i różnice w komunikacja i i współpracy w zależności od formy komunikacji; Specyfika i standardy pracy przy obsłudze Klienta w formie pisemnej (maile, komunikatory); Formalny i nieformalny język w komunikacji mailowej w języku angielskim

Wypełnij

Zgłoszenie


    Osoba uczestnicząca w kursie

    Twój adres

    Jaki poziom angielskiego reprezentujesz?

    Czy potrzebujesz fakturę wystawioną na firmę?

    Dane adresowe firmy

    Wypełnij tylko, jeśli potrzebujesz fakturę na firmę.

    Krótkie pytanie na koniec

    Z jakiego źródła dowiedzieliście się Państwo o kursie?

    Przeczytałem Regulamin zgłaszania uczestnika i akceptuję go.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych w formularzu danych osobowych w zakresie niezbędnym do obsługi logistycznej zgłoszenia, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych w celach informowania mnie o nowościach, promocjach i innych działaniach związanych z przedmiotem szkolenia, w tym na otrzymywanie informacji handlowych na podany w formularzu adres e-mail, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

    Informacje o administratorze oraz o przetwarzaniu moich danych osobowych, Regulamin zgłaszania uczestnika