English for
Managers
Trwający 4 miesiące kurs online, dedykowany managerom chcącym poszerzyć swoje umiejętności językowe i typowe słownictwo angielskie, używane w praktyce w biznesie. Kurs umożliwia również rozwinięcie umiejetności zarządzania zespołem dzięki praktycznym symulacjom i technikom stosowanym przez liderów.
Celem kursu jest poszerzenie wiedzy z zakresu głównych dziedzin biznesu oraz pogłębienie wiedzy w ramach słownictwa używanego w praktyce w korporacjach stosujących język angielski. W trakcie kursu nabędziesz umiejętności swobodnej komunikacji i dodatkowe umiejętności managerskie.
Zajęcia odbywają się w formie szkolenia i łączą część teoretyczną z praktyczną (praktyczne symulacje), dyskusją oraz zadaniami do rozwiązania. Istnieje możliwość rozszerzenia kursu o indywidualne konsultacje, uwzględniające poszerzenie umiejętności językowych w wybranym zakresie.
Kurs jest prowadzony w małych grupach w celu zapewnienia możliwości swobodnej konwersacji i praktyki w użyciu języka (grupy do 4 osób).
Każdy uczestnik otrzymuje materiały obejmujące treści przekazywane w trakcie szkolenia:
- Prezentacja w formacie ppt, zawierająca wybrane zagadnienie
- Lista słówek z danego tematu
- Ćwiczenia/ case study umożliwiające utrwalenie wiedzy z danego zagadnienia
Poziom kursu: B1/B2
Gdzie: online (zoom)
Kiedy: Kurs trwa 4 miesiące - 16 spotkań
Ile: 1600 PLN brutto
Zakres
Kursu
Temat | Czas trwania | Zakres tematyczny |
---|---|---|
Struktura organizacyjna | 3h | Rodzaje struktur organizacyjnych, opisy stanowisk na podstawie kompetencji, funkcje i procesy w poszczególnych działach, kolory organizacji |
Zarządzanie strategiczne | 2h | Misja, wizja, strategia, cele strategiczne, taktyczne i operacyjne, SWOT vs. PEST, zarządzanie przez cele |
Style kierowania | 3h | Style kierowania - nasze naturalne wybory, przywództwo sytuacyjne, dopasowanie stylu do ludzi - rozpoznawanie typu osobowości, poziomu motywacji itp. |
Umiejętności zarządzania | 4h | Style kierowania - nasze naturalne wybory, przywództwo sytuacyjne, dopasowanie stylu do ludzi - rozpoznawanie typu osobowości, poziomu motywacji itp. |
Zarządzanie zmianą | 2h | 8 etapów zarządzania zmianą Kottera w praktyce, zarządzanie ludźmi w zmianie |
Zarządzanie konfliktem | 2h | Konflikt - konstruktywny lub destrukcyjny, krąg konfliktu Moore'a, strategie zarządzania konfliktami |
Komunikacja szyta na miarę | 2h | Typy osobowości - cechy, zachowania. Jak rozpoznać poszczególne typy? Jak dostosować przekaz do odbiorcy? |
Wypełnij
Zgłoszenie