647deb30e4267

Kursy skierowane są do osób, które używają lub planują używać języka angielskiego w pracy.
Kursy koncentrują się na procesach i obszarach występujących w zarządzaniu przedsiębiorstwem. W trakcie kursu Klient nabywa wiedzę specjalistyczną i typowe słownictwo, które podnoszą orientację w różnych obszarów funkcjonowania przedsiębiorstw tj. finanse, marketing, logistyka czy prawo. Kursy dopasowane są do potrzeb i branży klienta, ale prowadzone są również w grupach z różnych środowisk zawodowych, aby umożliwić wymianę różnorodnych doświadczeń. W przypadku kursu indywidualnego tematyka dopasowana jest do branży i potrzeb klienta.
W trakcie zajęć, które skoncentrowane są na praktycznym użyciu języka angielskiego przez Klienta, nabywa on umiejętności swobodnego komunikowania, dialogu, wymiany doświadczeń w języku angielskim, do dalszego swobodnego użycia angielskiego w pracy, zespołach, w biznesie, w środowisku międzynarodowym.
Kurs jest realizowany w kilku formach:
- Kurs indywidualny
(czas trwania: 9 miesięcy) - Kurs grupowy
(max do 6 osób; czas trwania: 9 miesięcy) - Kurs grupowy MINI
(grupy 3 - osobowe; czas trwania: 9 miesięcy) - Kurs grupowy booster
(max do 6 osób; czas trwania: 4 miesiące)
Temat | Czas trwania | Zakres tematyczny |
---|---|---|
Procesy biznesowe | 3 | Procesy biznesowew róznych branżach; Procesy w firmach produkcyjnych; Procesy w firmach usługowych; Wasza rola w organizacji, cele i zadania; Pitch - jak opowiedzieć o sobie, swoich zadaniach i osiągnięciach |
Nowe trendy w biznesie | 2 | Automatyzacja i digitalizacja; Nowe formy współpracy; Rola AI w rozwoju biznesu |
Kolory organizacji | 2 | Ewolucja zarządzania biznesem; Specyfika zarządzania i komunikacji zależna od koloru organizacji; Turkusowe organizacje - specyfika i zastosowanie |
Zarządzanie projektami | 2 | Proces zarządzania projektami; Cykl życia projektu i role w projekcie; Metodyki zarządzania projektami; Waterfall a agile |
Wdrażanie nowych produktów | 3 | Etapy NPI; Różnice i podobieństwa procesu NPI w zależności od typu produktu i klienta; Rola poszczególnych działów w procesie NPI; Rola R&D w procesie NPI |
E-commerce | 2 | Prowadzenie biznesu offline vs. Online; E - commerce - specyfika; Nowe trendy w e- commerce |
Spotkanie biznesowe | 2 | Ustalenie i organizacja spotkania, w tym komunikacja mailowa; Rozpoczęcie spotkania - cel, agenda, zasady spotkania; Moderacja spotkań; Podsumowywanie, zadawanie pytań w trakcie spotkań biznesowych |
Wypełnij
Zgłoszenie