International Office


5 - miesięczny kurs online dedykowany wszystkim osobom pracującym w środowisku międzynarodowym, pracującym w międzynarodowych zespołach czy współpracujących z zagranicznymi dywizjami. Kurs podzielony jest na bloki tematyczne - łącznie 10 bloków, każdy obejmujący 2 spotkania. Celem kursu jest poznanie słownictwa, zwrotów, pytań, formuł mailowych używanych w międzynarodowym środowisku biznesowym. Uczestnicy kursu mają możliwość przećwiczyć poznane zwroty w praktycznych symulacjach np. prowadząc spotkanie biznesowe, czy określając zasady współpracy nowego zespołu.

Zajęcia w formie szkolenia – łączące część teoretyczną z praktyczną, z różnorodnymi dyskusjami, udziałem w symulacjach spotkań na arenie międzynarodowej, próbkami korespondencji mailowej z międzynarodowym zespołem, czy obsługą klienta wewnętrznego w języku angielskim.

Kurs prowadzony w małych grupach, aby zapewnić możliwość swobodnej konwersacji i praktyki w użyciu języka (grupy do 6 osób).

Każdy uczestnik otrzymuje materiały obejmujące treści przekazywane w trakcie szkolenia:

  • Prezentacje
  • Lista słówek z przykładami zastosowań
  • Lista zwrotów, gotowych zdań, pytań do danego tematu
  • Certyfikat w języku polskim i angielskim

Poziom kursu: B1 lub B2
Gdzie: Online (zoom)
Kiedy: Kurs trwa 5 miesięcy - 4 spotkania w miesiącu (po 60 minut).
Nowością jest możliwość wykupienia odrębnych bloków (10 bloków - każdy obejmuje 2 spotkania)
Ile: 2000 pln brutto.
Koszt 1 bloku (2 spotkania) - przy wykupie pojedynczych bloków - 250 PLN brutto

Zakres

kursu


Temat Czas trwania Zakres tematyczny
Pierwsze wrażenie w nowej firmie 2h Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie ; Elevator pitch ; A o czym rozmawiać po angielsku w czasie przerwy na kawę, czy spotkania na korytarzu ; W roli buddy'ego - podręcznik pytań i odpowiedzi dla nowozatrudnionej osoby
Zagraniczny gość w firmie 2h Powitanie - parę słów o firmie ; Office tour - oprowadzenie po firmie ; Savoir vivre - proponujemy kawę, pytamy o hotel i parę innych cennych wskazówek, jak odnaleźć się w rozmowie z obcokrajowcem ; "Zaplecze organizacyjne" - proponujemy lunch, planujemy zwiedzanie miasta itd.
Spotkania biznesowe 2h Ustalenie i organizacja spotkania, w tym komunikacja mailowa ; Rozpoczęcie spotkania - cel, agenda, zasady spotkania ; Moderacja spotkań ; Podsumowywanie, zadawanie pytań w trakcie spotkań biznesowych
Zespół międzynarodowy 2h Różnorodność w zespole międzynarodowym ; Stereotypy - skąd się biorą, jak je rozbroić ; Zwyczaje i przekonania - jak sobie z nimi poradzić w zespole międzynarodowym ; Zasady komunikacji i etykiety biznesowej w zespole międzynarodowym
Budowanie zespołu w grupie multikulti 2h Ustalenie zasad współpracy ; Omówienie mocnych stron ; Ustalenie ról i zadań ; Określenie form komunikacji w zespole
Organizacja i facylitacja spotkań zespołowych 2h Podsumowanie zadań ; Omówienie problemów w trakcie realizacji zadań ; Facylitacja spotkań - Content, Goal, Solution, Action - zadawanie pytań ; Ustalenie planu zadań, podział ról i zadań
Obsługa zagranicznych klientów wewnętrznych 2h Moje punkty styku z pracownikami anglojęzycznymi ; Typowe zwroty i słownictwo w mojej obsłudze klienta wewnętrznego ; Symulacje spotkań z moim klientem wewnętrznym - jak rozmawiać, przekazywać informacje, wyjaśniać i rozwiązywać problemy
Umiejętności komunikacyjne w różnych formach kontaktu 2h Podobieństwa i różnice w komunikacja i współpracy w zależności od formy komunikacji ; Specyfika i standardy pracy w środowisku międzynarodowym w formie pisemnej (maile, komunikatory) ; Formalny i nieformalny język w komunikacji mailowej w języku angielskim
Codzienne rozmowy w pracy 2h Prośba o pomoc, czy przysługę ; Przekazywanie informacji ; Zadawanie pytań i wyjaśnianie niejasności
Informacja zwrotna 2h Cechy konstruktywnej informacji zwrotnej ; Przekazywanie informacji zwrotnej ; Jak reagować na informację zwrotną ; Komplementowanie i docenianie

Wypełnij

Zgłoszenie


    Osoba uczestnicząca w kursie

    Twój adres

    Jaki poziom angielskiego reprezentujesz?

    Czy potrzebujesz fakturę wystawioną na firmę?

    Dane adresowe firmy

    Wypełnij tylko, jeśli potrzebujesz fakturę na firmę.

    Krótkie pytanie na koniec

    Z jakiego źródła dowiedzieliście się Państwo o kursie?

    Przeczytałem Regulamin zgłaszania uczestnika i akceptuję go.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych w formularzu danych osobowych w zakresie niezbędnym do obsługi logistycznej zgłoszenia, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych w celach informowania mnie o nowościach, promocjach i innych działaniach związanych z przedmiotem szkolenia, w tym na otrzymywanie informacji handlowych na podany w formularzu adres e-mail, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

    Informacje o administratorze oraz o przetwarzaniu moich danych osobowych, Regulamin zgłaszania uczestnika