64265cd3cfb64
Rozmowy z pracownikami anglojęzycznymi – trening umiejętności komunikacyjnych po angielsku, dla działów HR. Czas trwania: 2 dni, miejsce: szkolenie online (zoom), godziny: 9.00 – 15.00, SZKOLENIE W JĘZYKU ANGIELSKIM.
CELE SZKOLENIA
- Poznanie różnic międzykulturowych i aspektów komunikacji w różnych kulturach
- Przećwiczenie w praktyce wdrożenia nowego pracownika (obcokrajowca) w tajniki zasad polityki personalnej i polskiego prawa pracy
- Poznanie zasad prowadzenia trudnej rozmowę nastawionej na uważność na potrzeby swoje i innych
- Poznanie zasad udzielania informacji zwrotnej i prowadzanie trudnej rozmowy z pracownikiem dotyczącej zmiany stanowiska czy rozwiązania współpracy
KORZYŚCI PŁYNĄCE Z UDZIAŁU W SZKOLENIU
- Nabierzesz pewności siebie w prowadzeniu rozmowy z pracownikiem anglojęzycznym
- Zrozumiesz znaczenie różnic międzykulturowych i ich przełożenie na skuteczną współpracę
- Nauczysz się, jak przekazywać trudne informacje, aby Twoje intencje były dobrze odebrane
- Poznasz techniki utrzymywania kontroli nad rozmową
- Zadbasz o partnerski i profesjonalny wydźwięk rozmowy
- Przećwiczysz po angielsku trudne rozmowy z pracownikami
DLA KOGO JEST SZKOLENIE?
- Dla HR Business Partnerów, HR Menadżerów,
- Specjalistów HR odpowiedzialnych pracujących w środowisku międzynarodowym
- Dla menadżerów zarządzających zespołem międzynarodowym
RAMOWY PROGRAM
Blok 1: Czym jest komunikacja w środowisku międzynarodowym
- Znaczenie komunikacji we współpracy i budowaniu relacji
- Wartości, zachowania, postawy i style komunikacyjne w różnych kulturach
- Różnice kulturowe w różnych obszarach (czas, relacje, style zarządzania, podejście do pracy)
- Stereotypy i ich wpływ na bariery komunikacyjne
- Proces wdrożenia nowego pracownika (obcokrajowca w firmie) - warsztat
- Rozmowa z pracownikiem na temat zatrudnienia i przepisów prawa pracy obowiązujących w firmie
Blok 2: Jak profesjonalnie poradzić sobie z trudnymi sytuacjami
- Budowanie skutecznych komunikatów - słowa klucze i „wytrychy" odblokowujące zamknięte drzwi.
- Komunikacja nastawiona na zrozumienie potrzeb
- Jak pytać, aby zbudować nastawienie na rozwiązanie, a nie na problem
- Radzenie sobie z emocjami własnymi i pracowników
Blok 3: Trudna rozmowa w praktyce
- Informacja zwrotna na temat wyników w pracy.
- Wyjaśnianie zasad dotyczących zatrudnienia i przepisów, w zrozumiały sposób: rozmowa dotycząca urlopu, naliczania wynagrodzenia, formalności związanych z zatrudnianiem cudzoziemców
- Przekazywanie trudnych informacji: zmiana stanowiska, degradacja, zmiana innych warunków pracy.
- Przebieg rozmowy dyscyplinującej pracownika.
- Jak rozmawiać, kiedy pracownik przychodzi z pretensjami?
- Prowadzenie rozmowy kończącej współpracę
CENA SZKOLENIA: Opcja 1 - 1200 PLN netto/szkolenie/osoba, Opcja 2 - 1300 PLN netto/szkolenie/osoba (w przypadku opcji z indywidualnym mentoringiem po angielsku(1 spotkanie 60 – minutowe)). Cena szkolenia zawiera: 2 dni szkolenia, materiały (prezentacja z wzorcami rozmów), indywidualny mentoring (spotkanie 60 – minutowe) w przypadku opcji 2.