English for

Marketing


Kurs składający się z dwóch części, każda trwa 4 miesiące. Kurs online, dedykowany dla Specjalistów ds. marketingu, PR, Marketing, Brand Managerów, oraz wszystkich osób zawodowo powiązanych z obszarem marketingu. Kurs prowadzony wspólnie przez Marketing Managera z doświadczeniem międzynarodowym, będącego wykładowcą i trenerem w obszarze marketingu oraz HR Managera 15 – letnim doświadczeniem polskim i zagranicznym będącego jednocześnie trenerem i lektorem Business English. Celem kursu jest poszerzenie wiedzy z zakresu słownictwa angielskiego używanego w obszarze marketingu i nabranie wprawy w użyciu typowego języka z obszaru marketingu w codziennej pracy.

Zajęcia w formie szkolenia – łączące część teoretyczną z praktyczną, z różnorodnymi dyskusjami, zadaniami do rozwiązania, dzieleniem się doświadczeniami. Kurs prowadzony w małych grupach , aby zapewnić możliwość swobodnej konwersacji i praktyki w użyciu języka (grupy do 6 osób).

Każdy uczestnik otrzymuje materiały obejmujące treści przekazywane w trakcie szkolenia:

  • Prezentacje
  • Lista słówek z przykładami zastosowań
  • Ćwiczenia, zadania

Poziom kursu: B2
Gdzie: Online (zoom)
Kiedy: I część kursu trwa 4 miesiące, 4 spotkania w miesiącu (po 60 minut). Istnieje możliwość udziału w jednej części kursu. II część kursu trwa 4 miesiące, 4 spotkania w miesiącu (po 60 minut). Istnieje możliwość udziału w jednej części kursu. I moduł - 400 PLN brutto miesięcznie, całościowy koszt pierwszej części kursu (4 miesiące) – 1600 PLN brutto. Uczestnicy pierwszej części kursu otrzymują zniżkę na II część w wysokości 10% od ceny pierwotnej. II moduł - 400 PLN brutto miesięcznie, całościowy koszt drugiej części kursu (3 miesiące) – 1600 PLN brutto. Uczestnicy pierwszej części kursu otrzymują zniżkę na II część w wysokości 10% od ceny pierwotnej.

Zakres

kursu


Temat Czas trwania Zakres tematyczny
Introduction into marketing - wprowadzenie do marketingu 2h Marketing driven company - biznes zorientowany marketingowo; 4P vs 7P; B2C, B2B, czy H2H - orientacje marketingowe
Buyer Persona: into clients shoes - W butach Klienta 3h Business Model Canvas - wprowadzenie; Tworzenie buyer persony - warsztat
Value Proposition Canvas - tworzenie propozycji wartości 2h Projektowanie matrycy Value Proposition Canvas - warsztat
Brand Marketing - marka w marketingu 3h Marka w marketingu; Komunikacja marketingowa w służbie budowania marki
Komunikacja marketingowa 2h Przegląd kampanii marketingowych; Podstawowe narzędzia kampanii mkt online i offline; Współpraca z podwykonawcami
Social Media Marketing 3h Wstęp do platform social media; Case studies - jak marki używają SM do komunikacji; Analityka - co warto wiedzieć?
Influencer marketing 2h Czym jest influencer marketing; Case studies - jak marki współpracują z influencerami; Złote zasady projektowania IM w strategii marketingowej
Archetypy w budowaniu marki 3h Omówienie archetypów marki; Case studies - jak wykorzystać archetyp w komunikacji; Psychologiczne aspekty tworzenia brand heroes
E-commerce 2h Rodzaje e-commerce w segmencie B2C; Narzędzia i działania marketingowe wspierające marke/firme w internecie; Przegląd platform e-commerce
Produkt w marketingu 2h Poziomy produktu; Macierz BCG i metody portfelowe; Dystrybucja i cena
Integrowanie kanałów offline i online w działaniach brandingowych 2h ATL vs. BTL; Online marketing - podstawy; Niestandardowe działania marketingowe łączące kanały
Marketing & HR w służbie marki pracodawcy 2h Wstęp do Employer Brandingu; Employee Advocacy i komunikacja na LinkedIN; Dobre praktyki współracy pomiedzy działami
Prezentacje biznesowe 4h Sztuka prowadzenia prezentacji; Jak przekonać stakeholderów do swojego pomysłu; Praktyczne warsztaty - prezentacje uczestników

Wypełnij

Zgłoszenie


    Osoba uczestnicząca w kursie

    Twój adres

    Jaki poziom angielskiego reprezentujesz?

    Czy potrzebujesz fakturę wystawioną na firmę?

    Dane adresowe firmy

    Wypełnij tylko, jeśli potrzebujesz fakturę na firmę.

    Krótkie pytanie na koniec

    Z jakiego źródła dowiedzieliście się Państwo o kursie?

    Przeczytałem Regulamin zgłaszania uczestnika i akceptuję go.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych w formularzu danych osobowych w zakresie niezbędnym do obsługi logistycznej zgłoszenia, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych w celach informowania mnie o nowościach, promocjach i innych działaniach związanych z przedmiotem szkolenia, w tym na otrzymywanie informacji handlowych na podany w formularzu adres e-mail, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

    Informacje o administratorze oraz o przetwarzaniu moich danych osobowych, Regulamin zgłaszania uczestnika