logologologologo
  • HOME
  • E-SHOP
  • O NAS
  • BAZA WIEDZY
  • AKTUALNOŚCI
  • FAQ
  • KONTAKT
  • en_GBEnglish
0

0.00 zł

✕
English for sales (część I)

English for sales (część I)

1,600.00 zł

Kurs online składający się z dwóch modułów, każdy 4 – miesięczny, dedykowany przedstawicielom handlowym, menedżerom sprzedaży, Business Development Managerom oraz innym osobom pracującym z klientem w obszarze sprzedaży. Celem kursu jest poznanie słownictwa, struktur gramatycznych kluczowych w procesie sprzedaży i obsługi klienta, nabycie umiejętności i praktyki dzięki prowadzeniu prezentacji oferty firmy, produktu na forum, i ćwiczeniu praktycznych spotkań z klientem w trakcie kursu.

Zajęcia w formie szkolenia – łączące część teoretyczną z praktyczną, z różnorodnymi dyskusjami, prowadzeniem próbek prezentacji ofert na forum grupy, udziałem w symulacjach rozmów i spotkań z klientem.

Kurs prowadzony w małych grupach , aby zapewnić możliwość swobodnej konwersacji i praktyki w użyciu języka (grupy do 6 osób).

Każdy uczestnik otrzymuje materiały obejmujące treści przekazywane w trakcie kursu:

  • Prezentacje
  • Lista słówek z przykładami zastosowań
  • Lista zwrotów z live’ów (a zatem używanych przez uczestników w trakcie kursu m.in. autoprezentacji, nawiązania kontaktu z klientem itd.)
  • Pisemny feedback językowy bazujący na prowadzonych próbkach spotkań z klientem (transkrypcja)
  • Certyfikat w języku polskim i angielskim

Poziom kursu: B1; B2
Gdzie: Online (zoom)
Kiedy: Kurs trwa 4 miesiące – 4 spotkania po 60 minut, w każdym miesiącu. Uczestnicy pierwszej części kursu otrzymują zniżkę na II część w wysokości 10% od ceny pierwotnej.













    Kategoria: Kursy specjalistyczne
    • Zakres
    TematCzas trwaniaZakres tematyczny
    Rola i zadania sprzedaży2Moja rola i zadania w organizacji
    Współpraca z pozostałymi obszarami biznesu
    Typowe zwroty związane z obszarem sprzedaży
    Kompetencje dobrego przedstawiciela handlowego
    Elevator pitch2Elevator pitch - jak się przygotować
    Typowe zwroty wykorzystywane w autoprezentacji
    Autoprezentacja w praktyce
    Nawiązanie kontaktu z klientem2Przygotowanie do spotkania
    Różne formy kontaktu - podobieństwa i różnice
    Typowe zwroty i słownictwo używane w nawiązywaniu kontaktu z klientem w zależności od formy kontaktu (f2f, telefon, mail, VC)
    Rozmowa w czasie spotkania online vs offline
    Początek spotkania2Początek spotkania - przywitanie się, small talk, pierwsze wrażenie
    Prezentacja celu spotkania
    Omówienie agendy
    Badanie potrzeb klienta2Analiza potrzeb i motywacji klienta
    Przewodnik zadawania pytań
    Jak przełożyć ofertę na potrzeby klienta
    Case study - dopasuj elementy oferty do potrzeb
    Język korzyści2Cecha - zaleta - korzyść… czy na odwrót
    Przełożenie oferty Blue Media na korzyści klienta
    Pokaż korzyści w praktyce
    Dopasowanie komunikacji do klienta4Charakterystyka i zachowania różnych typów klientów
    Zachowania i typowe zwroty dopasowane do klienta
    Rozmowa z klientem nie dopuszczającym do głosu - symulacje
    Klient "pod linijkę" - jak odpowiadać na jego pytania - symulacje
    Jak dojść do głosu przy duszy towarzystwa - symulacje
    Jak rozmawiać z klientem milczkiem - symulacje

    Podobne produkty

    • English for Coaches

      English for Coaches

      1,600.00 zł
    • Master Coaches

      Master Coaches

      1,600.00 zł
    • Business processes in English

      Business processes in English

      • letni
      • zimowy
      Cena od: 1,400.00 zł

    Kontakt z nami

    Zadzwoń: +48 504 225 381

    Napisz do nas: kontakt@couchenglish.pl. Regulamin sklepu znajdziesz tutaj. Polityka prywatności znajduje się tutaj.

    Godziny pracy: 09:00-17:00

    Wszelkie prawa zastrzeżone dla szkoły Couch English
    0

    0.00 zł

    ✕

    Logowanie

    Nie pamiętasz hasła?

    ✕

    Koszyk

    Przejdź do płatności Zobacz koszyk
    Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić Twoje doświadczenia. Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na naszą Politykę ochrony danych. Więcej o cookies przeczytasz tutaj.Akceptuję