English for

Sales


Kurs online składający się z dwóch modułów, każdy 4 - miesięczny, dedykowany przedstawicielom handlowym, menadżerom sprzedaży, Business Development Managerom oraz innym osobom pracującym z klientem w obszarze sprzedaży.
Celem kursu jest poznanie słownictwa, struktur gramatycznych kluczowych w procesie sprzedaży i obsługi klienta, nabycie umiejętności i praktyki dzięki prowadzeniu prezentacji oferty firmy, produktu na forum, i ćwiczeniu praktycznych spotkań z klientem w trakcie kursu.

Zajęcia w formie szkolenia – łączące część teoretyczną z praktyczną, z różnorodnymi dyskusjami, prowadzeniem próbek prezentacji ofert na forum grupy, udziałem w symylacjach rozmów i spotkań z klientem. Kurs prowadzony w małych grupach , aby zapewnić możliwość swobodnej konwersacji i praktyki w użyciu języka (grupy do 6 osób).

Każdy uczestnik otrzymuje materiały obejmujące treści przekazywane w trakcie szkolenia:

  • Prezentacje
  • Lista słówek z przykładami zastosowań
  • Feedback trenera (weryfikacja poprawności prezentacji)

Poziom kursu: B2
Gdzie: Online (zoom)
Kiedy: I część kursu trwa 4 miesiące, 4 spotkania w miesiącu (po 60 minut). Istnieje możliwość udziału w jednej części kursu. II część kursu trwa 4 miesiące, 4 spotkania w miesiącu (po 60 minut). Istnieje możliwość udziału w jednej części kursu.
Ile: 350 PLN brutto miesięcznie, całościowy koszt pierwszej części kursu (4 miesiące) – 1400 PLN brutto. Uczestnicy pierwszej części kursu otrzymują zniżkę na II część w wysokości 10% od ceny pierwotnej.

Zakresy dwóch

części kursu


Temat Czas trwania Zakres tematyczny
Rola i zadania sprzedaży 2h Moja rola i zadania w organizacji; Współpraca z pozostałymi obszarami biznesu; Typowe zwroty związane z obszarem sprzedaży; Kompetencje dobrego przedstawiciela handlowego
Elevator pitch 2h Elevator pitch - jak się przygotować; Typowe zwroty wykorzystywane w autoprezentacji; Autoprezentacja w praktyce
Nawiązanie kontaktu z klientem 2h Przygotowanie do spotkania; Różne formy kontaktu - podobieństwa i różnice; Typowe zwroty i słownictwo używane w nawiązywaniu kontaktu z klientem w zależności od formy kontaktu (f2f, telefon, mail, VC); Rozmowa w czasie spotkania online vs offline
Początek spotkania 2h Początek spotkania - przywitanie się, small talk, pierwsze wrażenie; Prezentacja celu spotkania; Omówienie agendy
Badanie potrzeb klienta 2h Analiza potrzeb i motywacji klienta; Przewodnik zadawania pytań; Jak przełożyć ofertę na potrzeby klienta; Case study - dopasuj elementy oferty do potrzeb
Język korzyści 2h Cecha - zaleta - korzyść… czy na odwrót; Przełożenie oferty Blue Media na korzyści klienta; Pokaż korzyści w praktyce
Dopasowanie komunikacji do klienta 4h Charakterystyka i zachowania różnych typów klientów; Zachowania i typowe zwroty dopasowane do klienta; Rozmowa z klientem niedopuszczającym do głosu - symulacje; Klient "pod linijkę" - jak odpowiadać na jego pytania - symulacje; Jak dojść do głosu przy duszy towarzystwa - symulacje; Jak rozmawiać z klientem milczkiem - symulacje
Temat Czas trwania Zakres tematyczny
Radzenie sobie z obiekcjami 2h Rodzaje obiekcji; Metody radzenia sobie z obiekcjami klientów; Argumentacja - burza mózgów obiekcji waszych klientów; Wypracowanie argumentacji na obiekcje Waszych klientów
Przygotowanie i prowadzenie prezentacji 2h Typowe zwroty i słownictwo używane w prezentacjach; Czym jest interesująca prezentacja i jakich błędów unikać w prezentacjach; Wasze prezentacje - narzędzia
Prowadzenie prezentacji w praktyce 2h Prezentacja w praktyce - próbki uczestników
Spotkanie biznesowe - trochę interakcji 2h Typowe i nietypowe pytania klientów; Jak odpowiadać na pytania klientów - best practice; Struktury i słownictwo używane w prezentacjach
Trudne sytuacje we współpracy z klientem 2h Dążenie do celu w czasie spotkania; Przeramowywanie - przekonania klientów; "Nierealne" oczekiwania; Twój "nieulubiony" typ klienta - spotkaj Go w rzeczywistości
Negocjacje 2h Przygotowanie do negocjacji; Techniki negocjacji; Wybierz swoje techniki i wypróbuj je w praktyce
Zamknięcie sprzedaży 2h Od definicji celu do decyzji klienta; Czynniki wpływające na zamknięcie sprzedaży; Kiedy przejść do zamknięcia sprzedaży; Techniki zamknięcia w praktyce
"Praktyka w praktyce" 2h Próbki prezentacji produktowych uczestników; Próbki prezentacji firmy uczestników; Symulacje rozmów z klientem

Wypełnij

Zgłoszenie


    Osoba uczestnicząca w kursie

    Twój adres

    Jaki poziom angielskiego reprezentujesz?

    Czy potrzebujesz fakturę wystawioną na firmę?

    Dane adresowe firmy

    Wypełnij tylko, jeśli potrzebujesz fakturę na firmę.

    Krótkie pytanie na koniec

    Z jakiego źródła dowiedzieliście się Państwo o kursie?

    Przeczytałem Regulamin zgłaszania uczestnika i akceptuję go.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych w formularzu danych osobowych w zakresie niezbędnym do obsługi logistycznej zgłoszenia, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych w celach informowania mnie o nowościach, promocjach i innych działaniach związanych z przedmiotem szkolenia, w tym na otrzymywanie informacji handlowych na podany w formularzu adres e-mail, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

    Informacje o administratorze oraz o przetwarzaniu moich danych osobowych, Regulamin zgłaszania uczestnika