Master Trainers
Trwający 4 miesiące kurs dedykowany trenerom biznesu, którzy zajmują kształtowaniem i rozwojem kompetencji. Kurs jest kontynuacją pierwszej części - English for trainers koncentrującej się na fundamentach umiejętności trenerskich tj. autoprezentacja, omawianie kontraktu, czy prowadzenie ćwiczeń szkoleniowych. W drugiej części - Master Trainers koncentrujemy się na pogłębianiu kompetencji i narzędzi trenerskich - bazujemy na praktycznych dyskusjach i metodach budowy autorytetu, marki osobistej; czy radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami na sali szkoleniowej.
Celem kursu jest pogłębienie warsztatu trenerskiego poprzez praktyczne omawianie i możliwość przećwiczenia m.in. narzędzi coachingowych, metajęzyka - wszystko w języku angielskim. Uczestnicy mają również możliwość przedyskutowania typowych wyzwań w roli trenera w grupie ekspertów. Zajęcia odbywają się w formie szkolenia łączącego mini część teoretyczną z praktyczną. Pracujemy nad pogłębieniem kompetencji trenerskich poprzez praktyczne zastosowanie narzędzi tj. narzedzia coachingowe - wykorzystując symulacje, w których uczestnicy kursu wcielają się w role trenerów, i uczestników szkolenia. Prowadzimy dyskusje, burze mózgów, i pracujemy nad rozwiązaniem case study bazujących na rzeczywistych scenariuszach.
Kurs jest prowadzony w małych grupach w celu zapewnienia możliwości swobodnej konwersacji i praktyki w użyciu języka (grupy do 6 osób).
Każdy uczestnik otrzymuje materiały obejmujące treści przekazywane w trakcie szkolenia:
- Prezentacje
- Lista słówek wraz ze zwrotami używanymi w szkoleniach
- Lista zwrotów z live’ów (a zatem używanych przez uczestników w trakcie kursu m.in. symulacji z wykorzystaniem narzędzi coachingowych itd.)
- Pisemny feedback językowy bazujący na prowadzonych próbkach szkoleń (transkrypcja)
- Certyfikat w języku polskim i angielskim
Poziom kursu: B1/B2
Gdzie: online (zoom)
Kiedy: Kurs trwa 4 miesiące - 4 spotkania w miesiącu (po 60 minut)
Ile: 1600 PLN brutto
Dla osób, które brały udział w I części English for Trainers - promocja 10%.
Zakres
kursu
Temat | Czas trwania | Zakres tematyczny |
---|---|---|
Ewolucja roli trenera biznesu | 2h | Kluczowe zadania trenera - od roli end - to end do sprint trenera; rola i zadania trenera w Polsce, a na arenie międzynarodowej; co wpływa na wizerunek trenera |
Marka osobista trenera | 2h | Czym jest marka osobista; trener wewnętrzny, trener w firmie szkoleniowej, a freelancer; narzędzia budowy marki w zawodzie trenera; jak zarządzać social media w promowaniu swojej marki |
Budowa bezpiecznego środowiska w trakcie szkolenia | 2h | Jak zbudować bezpieczeństwo i komfort uczestników; zadania trenera na etapie projektowania i otwierania szkolenia; wyzwania na etapie budowania bezpieczeństwa - na bazie rzeczywistych scenariuszy; symulacje wymagających sytuacji w praktyce |
Wyzwania na sali szkoleniowej | 2h | Brak otwartości uczestników; udział menadżera w szkoleniu dla zespołu; konflikt w grupie; konflikt z trenerem; praktyczne symulacje wyzwań |
Mastermind Trenerski | 2h | Wyzwania uczestników kursu - przykłady trudnych sytuacji z życia trenera; burza mózgów na bazie praktycznych przykładów uczestników; lessons learned - wnioski na przyszłość, jak inaczej można zarządzić wyzwaniem |
Prowadzenie szkoleń na arenie międzynarodowej | 2h | Jak się przygotować do szkoleń na arenie międzynarodowej; kultura języka - poor language, typowe zwroty angielskie, które mogą być różnie interpretowane; międzynarodowa etykieta biznesowa - jak się przywitać, jak prowadzić burzę mózgów, na co zwracać uwagę w ćwiczeniach; case study - praktyczne przykłady trudnych sytuacji szkoleniowych na arenie międzynarodowej |
Narzędzia coachingowe w roli trenera | 2h | Magia zadawania pytań pogłębiających na bazie modeli OSKAR czy GOLD; koło wartości, kompetencji, asertywności - jako bazowe narzędzia autorefleksji i autooceny; wykorzystanie wizualizacji na szkoleniu; komunikacja na metapoziomie - jak spojrzeć z szerszej perspektywy na uczestników, i jak wdrożyć "mocne słowa" na sali szkoleniowej |
Trener szkoleń online | 2h | Szkolenie offline, online, a hybryda; platformy do prowadzenia szkoleń i ich możliwości; narzędzia online w pracy trenera; próbki uczestników na bazie wykorzystywanych narzędzi online |
Wypełnij
Zgłoszenie