Czas trwania: 1 dzień, miejsce: szkolenie online (zoom), godziny: 10.00 – 16.00.

CELE SZKOLENIA
  • Przekucie pozytywnego wizerunku i zachowania rekrutera na poprawę komunikacji z kandydatem
  • Zachowania i techniki w rekrutacji zgodne z modelem sprzedażowym AIDA
  • Opanowanie technik zadawania pytań nastawionych na poznanie prawdziwych potrzeb kandydata
  • Opanowanie użycia języka korzyści w rekrutacji
  • Dopasowanie sposobów sprzedaży oferty do typu i potrzeb kandydata
  • Poznanie sposobów na radzenie sobie z trudnym kandydatem
KORZYŚCI PŁYNĄCE Z UDZIAŁU W SZKOLENIU
  • Dowiesz się, jak zaprojektować proces rekrutacji, aby zminimalizować ryzyko odrzucenia oferty
  • Dowiesz się, jak rozmawiać z kandydatem od momentu pierwszego wrażenia aż do ofertowania, aby zwiększyć szansę na skuteczną rekrutację
  • Poznasz specyfikę języka korzyści i jego wykorzystania w rekrutacji
  • Dowiesz się jak rozpoznać typ kandydata, jego potrzeby, aby dopasować styl języka korzyści do danego kandydata
  • Zobaczysz jak inaczej odpowiadać na to samo pytanie, w zależności od typu kandydata i jego potrzeb
  • Poznasz metody na radzenie sobie z wymagającym kandydatem
DLA KOGO JEST SZKOLENIE?
  • Dla rekruterów prowadzących i planujących prowadzić rekrutację
  • Dla pracowników HR zaangażowanych w projekty rekrutacyjne
  • Dla menadżerów prowadzących procesy rekrutacji
RAMOWY PROGRAM

Blok 1: Budowanie pozytywnego wizerunku procesu rekrutacji

  • Jak AIDA może ułatwić cały proces rekrutacji
  • Rekruter w roli handlowca – przedstawienie firmy i stanowiska
  • Komunikacja z kandydatem wpływająca na pozytywny odbiór
  • Zaproszenie na rozmowę
  • Udzielanie informacji zwrotnej
  • Wyjaśnianie wątpliwości

Blok 2: Jak pytać i odpowiadać, aby zbadać potrzeby

  • Techniki zadawania pytań nastawione na zbadanie prawdziwych potrzeb
  • Typowe i nietypowe pytania kandydatów i udzielanie na nie odpowiedzi

Blok 3: Dopasowanie komunikacji do kandydata z użyciem języka korzyści

  • Typy kandydatów i zindywidualizowane podejście
  • Badanie potrzeb i motywacji każdego typu kandydata
  • Techniki przekazywania informacji i przekonywania
  • Sposób sprzedaży oferty dla określonego typu kandydata

Blok 4: Wymagający kandydat – jak się do niego dopasować

  • Trudny kandydat– czym się charakteryzuje i jak z nim rozmawiać
  • Jak radzić sobie z obiekcjami kandydatów
  • Jak radzić sobie z emocjami – kandydata i własnymi

CENA SZKOLENIA:  900 PLN netto.
Cena szkolenia zawiera: 1 dzień szkoleniowy, materiały ze szkolenia, certyfikat.

    Szkolenie

    Wybierz dodatkową opcję

    Osoba uczestnicząca w szkoleniu

    Twój adres

    Czy potrzebujesz fakturę wystawioną na firmę?

    Dane adresowe firmy

    Wypełnij tylko, jeśli potrzebujesz fakturę na firmę.

    Krótkie pytanie na koniec

    Z jakiego źródła dowiedzieliście się Państwo o szkoleniu?

    Przeczytałem Regulamin zgłaszania uczestnika i akceptuję go.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych w formularzu danych osobowych w zakresie niezbędnym do obsługi logistycznej zgłoszenia, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych w celach informowania mnie o nowościach, promocjach i innych działaniach związanych z przedmiotem szkolenia, w tym na otrzymywanie informacji handlowych na podany w formularzu adres e-mail, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

    Informacje o administratorze oraz o przetwarzaniu moim danych osobowych, Regulamin zgłaszania uczestnika