6426426e96de1
Czas trwania: 1 dzień, miejsce: szkolenie online (zoom), godziny: 10.00 – 16.00.
CELE SZKOLENIA
- Przekucie pozytywnego wizerunku i zachowania rekrutera na poprawę komunikacji z kandydatem
- Zachowania i techniki w rekrutacji zgodne z modelem sprzedażowym AIDA
- Opanowanie technik zadawania pytań nastawionych na poznanie prawdziwych potrzeb kandydata
- Opanowanie użycia języka korzyści w rekrutacji
- Dopasowanie sposobów sprzedaży oferty do typu i potrzeb kandydata
- Poznanie sposobów na radzenie sobie z trudnym kandydatem
KORZYŚCI PŁYNĄCE Z UDZIAŁU W SZKOLENIU
- Dowiesz się, jak zaprojektować proces rekrutacji, aby zminimalizować ryzyko odrzucenia oferty
- Dowiesz się, jak rozmawiać z kandydatem od momentu pierwszego wrażenia aż do ofertowania, aby zwiększyć szansę na skuteczną rekrutację
- Poznasz specyfikę języka korzyści i jego wykorzystania w rekrutacji
- Dowiesz się jak rozpoznać typ kandydata, jego potrzeby, aby dopasować styl języka korzyści do danego kandydata
- Zobaczysz jak inaczej odpowiadać na to samo pytanie, w zależności od typu kandydata i jego potrzeb
- Poznasz metody na radzenie sobie z wymagającym kandydatem
DLA KOGO JEST SZKOLENIE?
- Dla rekruterów prowadzących i planujących prowadzić rekrutację
- Dla pracowników HR zaangażowanych w projekty rekrutacyjne
- Dla menadżerów prowadzących procesy rekrutacji
RAMOWY PROGRAM
Blok 1: Budowanie pozytywnego wizerunku procesu rekrutacji
- Jak AIDA może ułatwić cały proces rekrutacji
- Rekruter w roli handlowca – przedstawienie firmy i stanowiska
- Komunikacja z kandydatem wpływająca na pozytywny odbiór
- Zaproszenie na rozmowę
- Udzielanie informacji zwrotnej
- Wyjaśnianie wątpliwości
Blok 2: Jak pytać i odpowiadać, aby zbadać potrzeby
- Techniki zadawania pytań nastawione na zbadanie prawdziwych potrzeb
- Typowe i nietypowe pytania kandydatów i udzielanie na nie odpowiedzi
Blok 3: Dopasowanie komunikacji do kandydata z użyciem języka korzyści
- Typy kandydatów i zindywidualizowane podejście
- Badanie potrzeb i motywacji każdego typu kandydata
- Techniki przekazywania informacji i przekonywania
- Sposób sprzedaży oferty dla określonego typu kandydata
Blok 4: Wymagający kandydat – jak się do niego dopasować
- Trudny kandydat– czym się charakteryzuje i jak z nim rozmawiać
- Jak radzić sobie z obiekcjami kandydatów
- Jak radzić sobie z emocjami – kandydata i własnymi
CENA SZKOLENIA: 900 PLN netto.
Cena szkolenia zawiera: 1 dzień szkoleniowy, materiały ze szkolenia, certyfikat.