Emilia Kacprzyk

Nazywam się Emilia Kacprzyk i jestem wykwalifikowanym trenerem języka angielskiego. Posiadam 20–letnie doświadczenie w nauce języka angielskiego biznesowego i technicznego. Jestem absolwentką Filologii Angielskiej na Uniwersytecie Gdańskim, kształciłam się również na Wydziale Ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim. Jestem wykładowcą i opiekunem merytorycznym studiów podyplomowych na kierunku Business English w Wyższej Szkole Bankowej.

Od 15 lat pracuję w międzynarodowych korporacjach jako HR Head i Konsultant HR, na co dzień mając kontakt ze współpracownikami z różnych państw i kultur. Miałam przyjemność prowadzić procesy rekrutacji, wdrażałam standardy HR i tworzyłam nowe spółki na rynku Stanów Zjednoczonych, Chin, Indii czy Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Prowadziłam szkolenia dla struktur handlowych w języku angielskim.

Jestem również wykwalifikowanych Coachem ICF przygotowującym osoby na różnym etapie życia zawodowego do osiągnięcia sukcesów w ich karierze zawodowej. Pomagam innym określić ich mocne strony, odkryć ukryte umiejętności, określić cele zawodowe i przygotować plan działania umożliwiający osiągnięcie założonych celów. I wszystko to prowadzę również w języku angielskim, w tym przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej.

Agnieszka Ratyńska

Pracuje w roli Scrum Mastera/Agile Coacha w zwinnych środowiskach od 5 lat. Łączy doświadczenia ze świata produktów i projektów. W branży IT od ponad 15 lat. Wybrała zwinną drogę, bo wierzy w potencjał  ludzi i korzyści wynikające ze współpracy w małym autonomicznym zespole. Bliskie jej są wartości Agile. Jest odważnym agentem zmiany.

Posiada szerokie doświadczenie biznesowe. Brała udział w licznych inicjatywach strategicznych i organizacyjnych.  Charyzmatyczna organizatorka. Inspiruje do działania i wspiera praktyczną wiedzą w obszarze  zwinnych technik. Jako Agile Coach towarzyszy w rozwoju wielu startującym Scrum Masterom i Product Ownerom. Stawia na indywidualną pracę z klientem. Rozwój osobisty łączy z byciem mamą dwóch chłopców i spotkaniami w gronie przyjaciół. Rozwija też szyciową pasję.

Karolina Różycka

Od blisko 15-tu lat zajmuje się marketingiem zorientowanym na człowieka. Pomaga firmom diagnozować i wykorzystać zasoby jakie mają w budowaniu skutecznej komunikacji z rynkiem.

Dzięki szerokiemu doświadczeniu z różnych branż, od FMCG przez B2B, luxury aż po retail swoje kompetencje wykorzystuje również w doradztwie oraz szkoleniach z zakresu tworzenia i wdrażania strategii marketingowych. Jest certyfikowanym trenerem biznesu ACI i wykładowcą akademickim prowadzącym szkolenia i wykłady w języku polskim i angielskim.

Posiada bogate doświadczenie we współpracy strategicznej i operacyjnej z pracownikami i partnerami biznesowymi z zagranicy. Obecnie pełni funkcję kierownika ds. marketingu i PR w międzynarodowej Grupie Mercor, gdzie na co dzień pracuje w oparciu o język angielski.

W swojej codziennej pracy kieruje się maksymą „rozpoznaj zanim zaproponujesz” i taką też metodologię wdraża we wszystkich prowadzonych projektach.

zdjecie-pracownik

Ian Milne

Ian jest absolwentem Glasgow University I ma szerokie doświadczenie z zakresu językoznawstwa. Swoją praktyczną wiedzę o naczaniu języków obcych, Ian zdobył pracując ponad 25 lat jako nauczyciel I tłumacz. Współpracował zarówno z klientem indywidualnym, jak i prowadził zajęcia dla grup w dużych organizacjach. Ian z rozrzewnieniem wspomina oglądanie filmów VHS w salach lekcyjnych i drukowanie materiałów dydaktycznych z dyskietek.

Ian ma doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego w wielu firmach oraz w planowaniu I dostosowywaniu merytoryki kursów do wymagań różnych branż – zarówno pod kątem konkretnych umiejętności z zakresu obsługi klienta w dużych firmach technologicznych jak i z dziedziny finansów. Świetnie przygotowuje osoby, które w ramach swoich zadań chcą negocjować i prezentować wyniki w języku angielskim oraz osoby i zespoły, które chcą utrzymać lub poprawić płynność językową, aby dobrze funkcjonować w środowisku międzynarodowym.

Leszek Gielniak

Od ponad 10 lat uczy języka angielskiego biznesowego i technicznego w firmach in-house oraz online. Absolwent Filologii Angielskiej na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Posiada certyfikaty FCE i CAE. Pracował również w Wielkiej Brytanii, gdzie miał możliwość doszkolić się w zakresie żywego języka. Ukończył studia informatyczne na specjalizacji aplikacje webowe. Współorganizował kursy programowania dla młodzieży.

Posiada doświadczenie w pracy z administracją, prawnikami korporacyjnymi, księgowością, HR, przedstawicielami handlowymi, kadrą kierowniczą i menadżerską różnego stopnia, aż do przedstawicieli zarządu, w takich firmach jak ERGIS S.A., T-Mobile, Adama, Allegro, Olx, Otodom. Od kilku lat, ukierunkowuje się na prowadzenie kursów specjalistycznych w branży IT, szkoląc szczególnie inżynierów programowania.

W pracy trenera języka angielskiego łączy obie pasje, korzystając z wszystkich możliwych narzędzi cyfrowych, aby przekaz był jak najbardziej klarowny i łatwy do zapamiętania. Algorytmizuje proces nauczania, tak aby przyswajanie nowego materiału wymagało jak najmniejszego nakładu pracy ze strony klienta Podczas zajęć, zawsze porusza tematy branżowe, które klient może bezpośrednio wykorzystać po zajęciach, w swoim środowisku pracy, w sytuacjach formalnych i nieformalnych. Służy wsparciem i poradą już po zakończeniu zajęć, dostosowuje się do indywidualnych potrzeb klienta, jest otwarty na drobne modyfikacje, co do programu i udzielanie personalnej pomocy doraźnej, jeśli dana osoba musi przygotować się na konkretne spotkanie, np. z klientem, teamem lub pracodawcą.        

Kamila Traczyk

Senior Recruitment Coordinator w dużej londyńskiej korporacji, Talent Aquisitor z pasji, W Couch English zajmuje się koordynacją szkoleń i kursów oraz administracją szkoły, oraz prowadzenie kursów z zakresu HR i Administracji.

W swojej pracy stawia na wysoką jakość połączoną z szybkim tempem działania. 10-letnie doświadczenie na stanowiskach asystenckich zrobiło z niej człowieka do zadań specjalnych. Od 4 lat poświęca się branży HR-owej, a w szczególności procesom onboardingu i offbordingu. Polem jej specjalizacji jest zatrudnianie cudzoziemców w polskich firmach. Dotychczas sprowadziła i zatrudniła w kraju ponad 40 osób m. in. z Rosji, Ukrainy, Mołdawii, Turcji, Indii, Wysp Owczych, Peru, Filipin.

Jej wielką pasją jest organizowanie eventów zarówno firmowych (imrezy integracyjne) jak i rozrywkowych (festiwale). Przy ich realizacji kieruje się dużym naciskiem na integrację i poprawę komunikacji. W niemal każdym momencie życia towarzyszy jej książka, ukulele i ukochany akordeon.

Marta Szyszkowska

Marta ukończyła studia magisterskie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w Akademii Leona Koźmińskiego, studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych i Edukacji Europejskiej UW na Uniwersytecie Warszawskim oraz studia podyplomowe Business English w Wyższa Szkoła Języków Obcych im. Samuela Bogumiła Lindego. Posiada certyfikat ukończenia szkolenia z zakresu coachingu, mediacji oraz trenera biznesu.

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie biznesowe w organizacjach międzynarodowych, w różnych zespołach w Polsce. Doświadczenie zagraniczne zdobywała m.in. pracując przez 2 lata w firmie farmaceutycznej Injured Workers Pharmacy w Massachusetts, USA, gdzie miała możliwość pracy ze współpracownikami o różnych akcentach i narodowościach.

Od czterech lat naucza języka angielskiego dorosłych i młodzież. Prowadzi kursy języka angielskiego  z zakresu angielskiego biznesowego, specjalistycznego oraz ogólnego na wszystkich poziomach zaawansowania.

Szerokie doświadczenie w otoczeniu biznesowym sprawia, że doskonale rozumie międzynarodowe środowisko pracy i potrafi skutecznie wykorzystać swoją praktyczną wiedzę przy prowadzeniu ciekawych i efektywnych zajęć czy szkoleń z zakresu Business English.

Jest otwarta, pogodna i serdeczna. Prowadzi zajęcia z pasją oraz zaangażowaniem, dzięki czemu lekcje  są interesującą przygodą, podróżą w głąb języka. Ponadto jest miłośniczką kultury i literatury amerykańskiej, jazzu oraz kotów.       

zdjecie-pracownik

Marta Ambroziak

Zajmuje się grafiką komputerową i multimediami. Obecnie kształci się w tym kierunku na studiach licencjackich.

Interesuje się technologiami informacyjnymi. Swoje umiejętności doskonaliła w Cisco Networking Academy z zakresu software i hardware.
Zajmuje się marketingiem. Ukończyła kurs Visual Merchandising, z którego zdobytą wiedzę w praktyce zastosowała w międzynarodowej firmie odzieżowej.

Dba o naszą stronę internetową. Dokłada wszelkich starań, aby nawigacja witryny była prosta i intuicyjna dla klienta. Wykorzystuje znajomość technologii w służbie marketingu.